- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
- ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
- Κεραμικής Τεχνολογίας - Γραφένιο
- Clay bars
- Γρατζουνιές
- Detailing
- Έντομα - Κουτσουλιές - Ρετσίνι
- Ελαστικά
- Επαναφορά Χρώματος
- Ζάντες
- Κάμπριο (Cabrio)
- Κέρωμα - Γυάλισμα
- Κινητήρας
- Ματ χρώμα - Μεμβράνες PPF
- Πλαστικά - Trim
- Πλύσιμο (Σαμπουάν)
- Πλύσιμο (Αξεσουάρ)
- Σετ για Δράπανο
- Στέγνωμα
- Τζάμια (Κρύσταλλα)
- Φανάρια (προβολείς)
- Χιόνι - Πάγος
- Χρώμια - Αλουμίνια
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
- ΑΞΕΣΟΥΑΡ
-
- Αισθητήρες Παρκαρίσματος
- Αρωματικά Αυτοκινήτου
- Εσωτερικό Αυτοκινήτου
- Άνεση & Διακοσμητικά
- Αντιηλιακές μεμβράνες (Φιμέ)
- Αντικλεπτικά
- Αξεσουάρ & Φορτιστές Κινητών
- Βάσεις κινητού
- Διακόπτες
- Ζώνες Ασφαλείας
- Ηλιοπροστασίες
- Καθίσματα αγωνιστικά
- Καθρέπτες
- Καλύμματα καθισμάτων ολόκληρα
- Καλύμματα τιμονιού
- Κατοικίδια
- Λεβιές ταχυτήτων
- Όργανα μέτρησης
- Οργάνωση Εσωτερικού Χώρου (Τασάκια Ποτηροθήκες Organizer κτλ)
- Πατάκια
- Πεταλιέρες
- Πλατοκαθίσματα
- Πορτ Μπαγκάζ
- Σκουπάκια - Σκούπες
- Τεμπέληδες
- Χειρόφρενο
-
- ΕΡΓΑΛΕΙΑ
- ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
- ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
- Ακονιστήρια
- Αλοιφαδόροι Ρεύματος
- Αναδευτήρες
- Αντλίες
- Δισκοπρίονα
- Δράπανα Ηλεκτρικά
- Δραπανοκατσάβιδα - Κατσαβιδιέρες
- Ηλεκτροκολλήσεις
- Κατεδαφιστικά
- Κομπρεσέρ Αέρος
- Κοπή Μετάλλων
- Μπουλονόκλειδα
- Πιστολέτα
- Πιστόλια Βαφής
- Πιστόλια Θερμού Αέρα
- Πολυεργαλεία
- Πριονοκορδέλες
- Σέγες
- Σκούπες - Σκουπάκια
- Συγκόλληση
- Τριβεία - Πλάνες - Λειαντήρες
- Τροχοί
- Φυσητήρες
- ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΧΕΙΡΟΣ
- Σετ Εργαλείων Χειρός
- Άλλεν - Τορξ (Allen - Torx)
- Αντλίες Λαδιού - Λαδικά
- Αποφρακτικά
- Γερμανικά - Γερμανοπολύγωνα
- Γρασαδόροι
- Δυναμόμετρα - Δυναμόκλειδα
- Καστάνιες - Καρυδάκια - Κασετίνες
- Κατσαβίδια
- Κλειδιά φίλτρου (Φιλτρόκλειδα)
- Κολλητήρια - Φλόγιστρα
- Κόφτες Πλακιδίων
- Μέγγενες
- Μπουζόκλειδα
- Μπουλονόκλειδα
- Παλάγκα Αλυσίδας
- Πιστόλια Αφρού
- Πολυεργαλεία
- Τρόμπες Χειρός - Ποδιού
- ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
- ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ - ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ
- ΙΜΑΝΤΕΣ - ΧΤΑΠΟΔΙΑ
- ΚΟΛΛΕΣ - ΣΤΟΚΟΙ
- ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΧΕΙΡΟΣ
- ΦΟΡΤΗΓΟ
- ΜΟΤΟ
- ΑΓΡΟΤΙΚΑ
- ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
- ΓΡΑΣΑ
- ΣΚΑΦΟΣ
Valvoline Engine Oil Treatment Ενισχυτικό Λαδιού.
Το Valvoline Engine Oil Treatment χρησιμοποιείται για την αύξηση της συνολικής απόδοσης του λαδιού κινητήρα.
Αυτή η επεξεργασία βοηθά στη σταθεροποίηση της απόδοσης του λαδιού κινητήρα, αποτρέπει την απώλεια και
μειώνει την κατανάλωση λαδιού και παρέχει εξαιρετική οξείδωση, ακραία πίεση και προστασία από τη φθορά.
Εφαρμογές
Το Valvoline Engine Oil Treatment έχει σχεδιαστεί για καθολική εφαρμογή
και είναι κατάλληλο για εφαρμογή τόσο σε βενζινοκινητήρες όσο και σε πετρελαιοκινητήρες.
Οφέλη
Το Valvoline Engine Oil Treatment παρέχει πολλά οφέλη που σχετίζονται με την απόδοση σε όλους τους τύπους λιπαντικών
κινητήρα που χρησιμοποιούνται σε βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες.
Πιο συγκεκριμένα προσφέρει:
• Υψηλότερο δείκτη ιξώδους, ο οποίος οδηγεί σε υψηλότερο ιξώδες λαδιού κινητήρα
σε υψηλές θερμοκρασίες και, κατά συνέπεια, αυξάνει το πάχος του φιλμ λαδιού.
• Εκτεταμένα διαστήματα αποστράγγισης, μειωμένο λειτουργικό κόστος, καθώς και αυξημένη διάρκεια ζωής που προκύπτει ως συνέπεια της μειωμένης τριβής.
• Το υψηλό ιξώδες βοηθά στη δημιουργία μιας εξαιρετικά αποτελεσματικής στεγανοποίησης στους δακτυλίους του εμβόλου,
η οποία συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης λαδιού και αποτρέπει τη διαρροή λαδιού.
• Καλύτερος έλεγχος των εναποθέσεων, καλή διασπορά ρύπων και ανώτερη προστασία από την οξείδωση.
• Σταθεροποίηση της μεμβράνης λαδιού όταν εκτίθεται σε ακραία πίεση, χάρη στα πρόσθετα προστασίας από τη φθορά υψηλής ποιότητας.
Οδηγίες χρήσης
Το Valvoline Engine Oil Treatment εφαρμόζεται εύκολα και δεν απαιτούνται ειδικά εργαλεία.
Προσθέστε ολόκληρο το περιεχόμενο μιας μεταλλικής φιάλης 300 ml Valvoline Engine Oil Treatment σε τουλάχιστον 1,5 λίτρο λαδιού κινητήρα.
Αφήστε τον κινητήρα να φτάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας του.
Σημαντική σημείωση: Μην υπερβαίνετε ποτέ τη μέγιστη χωρητικότητα του στροφαλοθαλάμου.
Δοσολογία: Ένα μπουκάλι 300 ml Valvoline Engine Oil Treatment είναι κατάλληλο για 4,5 λίτρα λαδιού κινητήρα.
Δεν είναι επιβλαβές για τον κινητήρα εάν δεν υπερβαίνει το 20% κατ' ανώτατο όριο της συγκέντρωσης λαδιού κινητήρα.