• Είσοδος Μελών
    Όλα τα πεδία με το σύμβολο * είναι υποχρεωτικά.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ / ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ

Εάν για κάποιο λόγο θέλετε να επιστρέψετε όσα αγοράσατε, έχετε δικαίωμα να το πράξετε μέσα σε περίοδο δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς, με δικά σας έξοδα (άρθρο 4, παρ. 10 του ν. 2251/94) .

Θα πρέπει οι συσκευασίες να μην έχουν ανοιχτεί, και να βρίσκονται σε τέλεια κατάσταση, σε διαφορετική περίπτωση η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή.

Εφόσον έχει εκδοθεί απόδειξη λιανικής πώλησης θα πρέπει να την έχετε μαζί σας.

Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί τιμολόγιο θα χρειαστεί να μας προσκομίσετε δελτίο αποστολής (συνοδευτικό διακίνησης αποθεμάτων) για το είδος που θέλετε να επιστρέψετε με την αιτιολογία επιστροφή.

Εφόσον τα προιόντα περάσουν τον ποιοτικό έλεγχο, θα λάβετε άμεση επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση λάθους από μέρους μας, και εφόσον οι συσκευασίες δεν έχουν ανοιχτεί και τα προιόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, αντικαθιστούμε τα προιόντα ή σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας επιτόπου.

Ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά είδη πάσης φύσεως (Μπαταρίες, Λάμπες, Αισθητήρες παρκαρίσματος κτλ) και βιομηχανικά είδη ΔΕΝ επιστρέφονται.

Ειδικά για τις μπαταρίες αυτοκινήτου που βρίσκονται εντός εγγύσης
, η επιστροφή της μπαταρίας γίνεται αποκλειστικά με έξοδα του πελάτη.
Ο πελάτης αναλαμβάνει τα πλήρη έξοδα αποστολής της μπαταρίας στην έδρα της επιχείρησής μας και μόνο.
Η εταιρία μας αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει αιτήματα τεχνικού ελέγχου αποκλειστικά εφόσον το προιόν βρίσκεται στην έδρα μας και μόνο.
Από τη στιγμή της άφιξης της μπαταρίας στην έδρα μας ενεργοποιείται άμεσα η διαδιακασία ελέγχου.
Η διαδικασία τεχνικού ελέγχου διαρκεί τουλάχιστον 10 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής της μπαταρίας από εμάς,
και γίνεται αποκλειστικά από την εισαγωγική εταιρία της εκάστοτε μπαταρίας.
Η επιχείρησή μας δεν είναι αρμόδια και δεν δύναται να πάρει θέση ως προς την κατάσταση της μπαταρίας,
ούτε υποχρεούται / δύναται να παρέχει προιόν αντικατάστασης.
Ακολουθεί έγγραφη έκθεση - αξιολόγηση της κατάσταστης της μπαταρίας από την εισαγωγική εταιρία του προιόντος,
και στη συνέχεια σε περίπτωση ελαττώματος γίνεται αντικατάσταση της μπαταρίας με καινούργια.
Σε περίπτωση μη ελαττώματος η μπαταρία επιστρέφει στον πελάτη φορτισμένη.
Τα έξοδα μεταφοράς είναι / αποτελούν αποκλειστική ευθύνη / επιβάρυνση του πελάτη.